Uppdatering

Det är lite tyst här, vilket jag beklagar. Det råkar bara vara så att jag har otroligt mycket att göra just nu, saker som berör min framtid. Och som den egoist jag är måste jag prioritera lite annorlunda. Men inom ett par dagar hoppas jag på att ge er någon slags uppdatering.

Vad jag kan och vill säga nu är att OCON var helt underbart. Jag kan verkligen rekommendera alla som är seriösa ”students of Objectivism” att besöka OCON. Det är otroligt givande: kurserna, människorna, atmosfären – för att inte tala om hotellet och omgivningen. Om man har tid och pengar, och vill bli den bästa egoisten man kan, då kan jag inte rekommendera OCON tillräckligt mycket!

Jag hoppas att jag träffar er vid OCON nästa år!

Kommentera

