”Take that Göran Greider!”

OK, nu har jag skickat in en insändare till Metro baserad på denna artikel. Håll ögonen öppna. ;-)

4 reaktioner på ””Take that Göran Greider!”

  1. Läste Greiders artikel och noterade något märkligt bland kommentarerna:

    ”Det var bra skrivet, särskilt gillade jag Din kommentar att ”banker fick
    socialbidrag”, det var träffsäkert och roligt, hoppas att utrycket etable- rar sig allmänt.

    MVH
    Marie Bergström
    Göran Greider (2008-10-20 16:45)”

    Personen som skrivit detta påstår sig heta Marie Bergström, men när man kommenterar fyller man i namnet i en separat ruta vilket ger ett fetstilt namn under själva inlägget.
    Hur kan Marie samtidigt heta Göran? När jag kommenterar i denna blog står mitt namn och e-mail redan ifyllt. Om Metro har samma funktion ser det ut som att Greider kommenterat sitt eget inlägg med ett fejkat namn.

  2. McVicar: Nej, man behöver inte logga in för att kommentera på Metro. Man fyller bara i sitt namn. Jag tror att ”Marie Bergström” bara missförstod denna funktion.

Kommentera

