Insändare i HD

formogenhetsskatt

6 reaktioner på ”Insändare i HD

  1. Insändare i HD av Svanberg:

    Det är superbra! Han vill informera för dom vanlig människor för dom måste förstå sig om det och ska inte vara fördomsfulla mot rika.

    Tråkig gör många har fördomsfulla mot rika!

  2. PS: Jag är medveten om att det finns en underlig mening i denna version av insändaren. Men jag upptäckte det inte förrän det var för sent och då hade jag redan, trodde jag, korrekturläst den så att det räckte och blev över. Uppenbarligen inte. Måste lära mig att bli mindre otålig! :(

  3. Hallå! Din insändare blev publicerad i Svenska Dagbladet idag också!

    (Tur att jag gillar öl. Jag har inte Svenskan på jobbet, men i kväll gick jag ut och dränkte mina sorger på ett ställe som också har dagstidningar.)

Kommentera

