Ännu ett offer för avundsjukan

Dick Erixon om Maria Borelius avgång:

I Borelius fall tror jag det finns ett betydande inslag av jantelag i botten. En kvinna som bott i London! Och är delägare i företag med häftiga fritidshus i Sverige och utomlands. Fy så orättvist! En sån person ska bara mobbas. Jag gillar verkligen inte stanken som de här turerna givit – i mediernas och folkets reaktioner. Avundssjuka är något av det värsta jag vet.

Jag tror att Erixon har helt rätt här. Detta är den riktiga skandalen.

En reaktion på ”Ännu ett offer för avundsjukan

  1. Jag har förstår mig Socialdemokrati vill hämna mot moderaterna och Allians för dom påpekade många sosses skandals politik.

    Före valet misstänkte jag Socialdemokrati och kommunist vill hämna mot allians så Nu har jag rätt på min misstänkt men faktisk blir det snabbare om ”Allians skandal” än jag hade väntat.

    Jag vill säga om Göran Persson är värre som köpt villa för 20 miljoner kr och han är arbetsparti. Det låter Göran Persson är kapitalist som är ironisk.

    Borelius är annat sak och för kapitalist så hon vill avskaffa fastighetskatt och förmögenhetskatt, därför hon är emot man blir tvång med betalar höga skatter.

    Jag är moderat och skulle gärna pengarna sättas in bankkonto i Schweiz och aktiehandel i Gibraltar för att slippa skatt, därför jag är motstånd mot höga skatter.

    BRA VET: Schweiz är säkerast hemlig bankkonto i världen!

    Min pojkvän hade röstat Sosse i många år p.g.a hans släkter röstar S och först Moderat från valet, därför han är mycket reagera över Sosse har många snuskig och smutsig med politiker.

    T.ex Han är mycket reagera över Göran Persson köpte villa för 20 miljoner kr och han är arbetsparti. Om M:are, Fp:are, C:are eller KD:are köper villa 20 miljoner kr är ett annat sak för att Allians är närmare kapitalist.

Kommentera

