C-uppsatsen

Så nu kan alla som är intresserade läsa min C-uppsats. Den finns tillgänglig här. Ni får naturligtvis både ladda ned den och skriva ut den, om ni så önskar. Så länge ingen inbillar sig att det är någon annan än jag som har skrivit den, är allting OK. Och om ni gillar den får ni naturligtvis gärna hänvisa till den, göra reklam för den, osv. Om ni vill skriva ut den med framsida finns den här. Trevlig läsning. Förhoppningsvis.

PS: Jag har blivit erbjuden möjligheten att publicera min uppsats elektroniskt via Filosofifakulteten. Jag kommer naturligtvis att ta den chansen. Men eftersom jag är en otålig korrekturläsare vore det väldigt trevligt om alla stavfel som ni upptäcker rapporteras innan jag tar itu med den saken.

3 reaktioner på ”C-uppsatsen

  1. När jag försöker öppna filen i Word så är texten kodad. Jag blir ombedd att välja den kodning som gör texten läsbar, problemet är bara att inget utav alternativen i listan fungerar. Har du någon aning om vad felet kan vara?

    Jag har haft samma problm med andra filer jag laddat ner så jag är säker på att det inte är fel på filen som sådan.

    Om du inte vet, tror du att du kommer publicera uppsatsen på exempelvis din hemsida?

    MVH Fredric Hansson

Kommentera

