Goda nyheter

Fredrick Federley underrättar:

Många mejlar och frågar vart man kan rösta på mig. I Stockholm är det jag kandiderar. Det finns dock ytterligare en möjlighet. Man kan i hela landet ta en centervalsedel utan namn och skriva mitt namn på. Svårligen lär jag ta ett mandat i någon annan valkrets men rösterna räknas och de redovisas. Det ger ett tydligt stöd för den politiska linjen.

3 reaktioner på ”Goda nyheter

  1. Jag anser Johan Forsell är mer nyliberal än Fredrik Reinfeldt även jag gillar om han skriver mycket om frihet, mot kommunistparti och lägre skatter i blogg. Jag såg i TV, när han blev ordförande för MUF och uttalade ”avskaffa välfärdstaten” som är före eller med 1912 och hade 6-7% skattetryck även avskaffa kollektivavtal. Många muffare är nyliberala och jag tänker på nyliberalparti komma att överta Moderat Samlingparti om 20 år. Nu har nyliberalparti börjat att överta Moderat Samlingparti. Jag röstar Johan Forsell för långsikt och inte kortsikt. Jag vet inte egentlig vad Fredrik Reinfeldt åsikt. Är han nyliberal eller socialliberal, Kanske han är feg och vill inte erkänna om avskaffa arbetsrättighet och gigantisk sänker skatter. Jag tror han vill sänka skatt ner till med eller under 25% skattetryck även tillräcklig liberal.

    Jag förstå mig han uttalar om sin åsikt är dolda för mycket mer kapitalist än vad vanlig folk tror om hans åsikt. Han vågar inte erkänna om sin åsikt för att Moderat ska inte vara kosta för ett mjölk och risk stor förlust för M.

    4 år sedan erkänna Bo Lundgren om M:åsikt t.ex kollektivavtal och 130 miljarder skattsänkning så M fick bara 15%.

    jag tycker liberala Partiet ska alla erkänna om sin åsikt så det är huvudsak Klassiska Liberala Partiet kommer in Riksdag som få minst 4%.

    HOPPAS ANDERS LIND NÖJDA FÖR MIN SVAR PÅ DIN FRÅGA!

Kommentera

