Lite av varje

Först de dåliga nyheterna:

Iran hotar HELA världen.

Så nu får vi se vad som händer.

Porren på SVT har i alla fall högre kvalitet än deras nyhetssändningar (fast detta är kanske en god nyhet?).

USA lovar att slösa miljarder på Libanon.

Sedan de goda nyheterna:

Denna lilla film om Göran Persson och arbetslösheten gillade jag.

Dr Hurd bjuder på en daglig dos av visdom.

Yaron Brook ska tala inför The Ford Hall forum i höst.

Min artikel om marknadshyror har fått välförtjänt uppmärksamhet.

Har jag missat något? Förmodligen. Men så kan det gå när inte haspen är på. Nu ska jag rådbråka hjärnan med att besvara fler frågor åt min mentor…

Kommentera

